Nowe skutery Yamaha na rok 2015

Nowe, całkowicie przebudowane i ulepszone na rok 2015.
 
Skutery wodne Yamaha serii VX są najlepiej sprzedającymi się jednostkami w branży motorowodnej. Swoją doskonałą reputację zawdzięczają wysokiemu poziomowi oferowanego komfortu, a także większej stabilności, lepszym osiągom i większej frajdzie niż te oferowane przez jakikolwiek inny skuter wodny przeznaczony dla początkujących kierowców.
 
Na 2015 rok ta wzbudzająca szacunek gama VX zostanie poddana największym modyfikacjom w całej dekadzie: VX Deluxe i VX Cruiser, dzięki zastosowaniu nowych funkcji i technologii niespotykanych dotychczas w tym przedziale cenowym, awansują do klasy wyższej, a cechujące się wysokimi osiągami VXR i VXS na 2015 rok zyskają całkowicie nowe platformy rufowe i liczne dodatkowe właściwości.
 
Konstrukcja kadłubów i pokładów nowej serii VX jest inspirowana flagową serią Waverunnerów Yamahy – FX. Imponujący, nowy pokład o agresywnym wyglądzie i zaostrzonych liniach zawiera zintegrowane lusterka, udoskonaloną ergonomię, dwuczęściowe siedzisko i większą platformę rufową.
 
 
Zaawansowane funkcje sterowania przepustnicą
 
Na kierownicach modeli VX Deluxe i VX Cruiser znajdziemy takie funkcje jak: Cruise Assist, czyli tempomat do utrzymania stałej prędkości, No Wake Mode, czyli tryb ustawienia obrotów silnika dla prędkości niewywołującej fali, oraz nowy system Yamahy RiDE, pozwalający na podwójne sterowanie przepustnicą z kierownicy i oferujący najlepszą kontrolę podczas płynięcia do przodu lub wstecz.
 
 
Advanced Throttle Control Features
 
RiDE jest niezwykle intuicyjny. Prawa dźwignia przepustnicy służy do płynięcia do przodu, a lewa do cofania się lub – przy większej prędkości – do zwalniania. Po puszczeniu obu dźwigni silnik przełączy się na bieg jałowy. Nie trzeba zmieniać biegów. Jedyne, o czym będzie myślał kierowca, to fakt, jak łatwo prowadzić Yamahę VX z funkcją RiDE.
 
 
Nowy kadłub – lepsze prowadzenie
 
Poniżej linii wody znajduje się jeden z najlepszych w prowadzeniu kadłubów, jakie stworzyła Yamaha. Posiada on łagodniejszy łuk dziobu i nowy kształt stępki. Ten nowy, lekki kadłub wyprodukowany w technologii NanoXcel® zapewnia doskonałą stabilność w trakcie 3-osobowego rejsu i holowania narciarza, a także precyzyjną reakcję i przewidywalność niezbędne podczas ekscytującego pływania solo. Nie ma drugiego takiego kadłuba w tym przedziale cenowym, który oferuje tyle frajdy i emocji.
 
 
WaveRunner VXR i VXS – VX o wysokich osiągach
 
2-osobowy VXR i 3-osobowy VXS to najbardziej zaawansowane modele w gamie VX, przeznaczone do wysokich osiągów. Znane są jako skutery z silnikami wolnossącymi, które przyspieszają szybciej niż inne modele konkurencji z doładowaniem. Co więcej, VXR zdominował profesjonalne, narodowe wyścigi skuterów wodnych Amerykańskiego Międzynarodowego Związku Skuterów Wodnych IJSBA, zwyciężając przez kolejne cztery lata od dnia jego premiery. 
 
Nowa konstrukcja kadłuba wyprodukowanego w technologii NanoXcel współgra wyjątkowo dobrze z silnikiem marynistycznym Yamahy o największej pojemności 1,8 l, który napędza VXR i VXS. Dzięki temu oba skutery mają jeszcze większy potencjał niż dotychczas, pozostając jednocześnie najbardziej przystępną cenowo linią jednostek o wysokich osiągach na rynku. 
 
Podobnie jak pozostałe skutery z gamy VX, modele VXR i VXS również zostały wyposażone w znakomity system RiDE. W odróżnieniu od innych modeli, tylko VXR i VXS zawierają jednak 5-pozycyjny elektroniczny trym do ustawienia kadłuba względem wody podczas płynięcia. 
 
Yamaha z powodzeniem przetransformowała swoją cieszącą się największym uznaniem, sprawdzoną serię skuterów wodnych w nową gamę na 2015 rok, która stawi czoła modelom klasy premium innych marek.
 
 

Strona wodaiwypoczynek.pl używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu poprawnego funkcjonowania. Jeśli nie wiesz, czym są i jak działają pliki cookies, zajrzyj na wikipedię, a jeśli nie chcesz używać ciasteczek, możesz wyłączyć ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.